maanantai 5. elokuuta 2024

Viikko 1

 Ensimmäinen viikko takana. 

En ihan olettanut, että tämä lääke voisi tuoda herkkuhimoa ja näläntunnetta jatkuvana... ei näin tätä minulle mainostettu. 

Omalla kohdalla näin nyt on. Sokerihimo on jatkuva. Napostella tekisi mieli jatkuvasti. Huono-olo, ja ei tee mieli ruokaa, eivät kyllä itselläni ainakaan päde. ehkä isomman annostuksen kohdalla?

No se paino. se on tippunut huimat 600grammaa. Tekisi mieli hieman nauraa.  Tällä elopainolla oletus olisi vähintään kilo tai kolme. No ainakin alaspäin mennään, vaikka napostella tekisikin mieli jatkuvasti.

Mitä oireita tämä lääke on sitten aiheuttanut. No.. pientä päänsärkyä, väsymystä, sekä aika-ajoin maha on löysällä. Maha on kuin pallo. Etenkin hetken päästä kun on syönyt. Ja täysi olo iskee sen jälkeen aivan järkyttävänä ähkynä hetken kuluttua. Mutta himot palaavat taas parin tunnin päästä. On itsessään pidättely välillä.

Toivotaan että tämä suunta menee vauhdikkaammaksi ja ruuan himo kaikkoaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hiljaiseloa